Iron Wings – příběh pilotů z WW2

Iron Wings je akční adventura, která se odehrává během 2. světové války, v prostředí bojových pilotů, takže zažijete i spoustu vzdušných soubojů, pravda spíš v arkádovém stylu. Pokud ovšem úspěšně proběhne právě spuštěná kampaň na Kickstarteru, ve které vývojářské studio Naps žádá hráče o 100 000 €.

 

Příběh

Iron Wings bude vyprávět příběh 2 přátel z dětství, Jacka a Amelie, kteří vstoupí do speciální jednotky amerického letectva, která má za úkol zastavit nacistickou hrozbu v podobě generála Adlera a jeho tajného oddílu.

Hra začíná v New Yorku, který je detailně vytvořen podle dobových záznamů ze 40. let a dále se hráč podívá i na další místa v USA. Později se děj přesune do Evropy, kde právě probíhá spojenecké invaze na Sicílii a poté se boje přenesou na území Polska a Německa.

Hratelnost

Iron Wings je především arkádová střílečka zaměřená na letecké souboje z druhé světové války, zajímavé je, že můžete ovládat oba piloty i jejich letadla a během boje mezi nimi kdykoli přepínat, takže ke slovu přijde i taktické využití různých zbraní a spolupráce.

Během dlouhé kampaně pro jednoho hráče byste měli plnit mnoho různorodých misí, kde mimo hlavního cíle budou i vedlejší úkoly, při kterých využijete maskování, magnetron jako ochranu proti zaměření radarem a fotoaparát na zaznamenání cílů.

 

Vývojáři

Za hrou stojí nejstarší italské herní studio Naps, založené v roce 1993 Fabiem Caponem a Domenicem Barbou. Úspěšné byly jejich hry Shadow Fighter na Atari a serie Geikdo na PSX, Battle over the Pacific a celkem vytvořili dalších 45 titulů pro různé platformy.

V Iron Wings chtějí hráčům poskytnout zážitek na úrovni AAA her v podobě epického příběhu s adrenalinovou hratelností. Pokud  vás tato hra zaujala, můžete jim přispět na Kickstarteru, kde jsou k dispozici další videa a obrázky ze hry. Celkem žádají o 100 000 € a nejmenší částka za kterou obdržíte digitální kopii hry je rozumných 15 € ( 414 Kč), datum vydání je naplánováno na  září 2017.

Nedávno jsem si u Battelfieldu 1 posteskl, že se dnes už nevytváří dlouhé singleplayerové kampaně u válečných her, takže mně tato chystaná adventura přirozeně zaujala a líbí se mi děj a zasazení mezi piloty. Jen mám trochu obavy o samotné zpracování, takže jsem se ještě nerozhodl jestli autory  podpořím přímo na Kickstarteru, každopádně hru budu dále sledovat a podle toho s čím ještě přijdou, možná po dlouhé době něco na Kickstarteru podpořím.

 

Podpořit Iron Wings na Kickstarteru

Subscribe
Žádné upozornění
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

NOVINKY A NÁVODY

Tip na Stable Diffusion 2 – jak generovat kvalitní obrázky

27.11.2022 Návody, Software ,

První dojem z testu nové verze Stable Diffusion 2 nebyl moc přesvědčivý a všechny starší prompty co dobře fungovaly u verze 1,5 generovaly ve verzi 2 hodně špatné výsledky. Po dalším zkoumání jsem vygeneroval jeden obrázek s vodoznakem webu fotobanky Dreamstime.com a bylo celkem jasné, že obrázky tohoto webu byly použity při trénování nového modelu (…)

Návod na instalaci Stable Diffusion 2.0 pro Automatic1111 WebUI

26.11.2022 Návody, Software ,

Firma Stability AI, která se podílí na vývoji Open source projektu Stable Diffusion oznámila 24.11. 2022 vydání nové verze 2.0 tohoto projektu na generování obrázků pomocí AI z textového popisu. Oznámení vyvolalo nejprve velké nadšení u komunity, které ale posléze vystřídaly spíše obavy z některých zásadních změn a omezení u nového modelu, který byl trénován (…)

Stable Diffusion – AI generování obrázků

17.11.2022 Návody, Software ,

Generování obrázků pomocí textu prostřednictvím AI zažívá v tomto roce velký boom, poté co byly široké veřejnosti uvolněny první modely Stable Diffusion, které můžete bezplatně vyzkoušet na různých webech zdarma, ale jestli se začnete tomuto generování věnovat naplno, nejvíce možností dostanete instalací Stable Diffusion na svůj počítač lokálně. Tato instalace je o něco náročnější než (…)

Bohemia Interactive představuje nový engine Enfusion

16.12.2021 Novinky ,

Bohemia Interactive je jediným z velkých českých herních studií, které přežilo od doby vydání prvních větších českých her kolem roku 2000 až do dnešních časů. Na rozdíl od majitelů herních studií stojících za hrami Mafia, Vietcong, Beat Saber a Kingdome Come, její vlastníci naštěstí při první příležitosti neprodali Bohemku do zahraničí. Studio tak nebylo rozpuštěno (…)

0
Would love your thoughts, please comment.x