Sacred Fire – psychologické RPG

Sacred Fire je zajímavý projekt od slovenského studia Poetic, které se právě snaží získat finance na dokončení hry prostřednictvím kampaně na Kickstarteru s cílovou částkou 50 000 $. O přízeň hráčů se uchází hlavně originálním, inovativním způsobem vyprávění a velkým důrazem na psychologii postav, která výrazně ovlivňuje jejich chování a také výsledky bojových střetnutí.

Příběh

Tvůrci hru zasadili do období starověku, kdy Římská říše ovládala podstatnou část Británie, kromě severní části oddělené Hadriánovou zdí, tehdy nazývané Kaledonie, rozkládající se na dnešním území Skotska. Ústředním tématem hry je vzdor původních keltských obyvatel proti římské nadvládě.

Úkolem vámi vytvořené mužské nebo ženské postavy bude nejen odrazit Římany, ale zlepšit si postavení uvnitř svého kmene a získat tak vlivné spojence. Pro navazování přátelství, romancí nebo také případně vydírání a diskreditaci budete mít k dispozici 8 důležitých postav, včetně dvou hlavních protivníků. Lepší představu si uděláte z následujícího obrázku, který vám je trochu podrobněji představí. Osobně se mi hodně líbí, jak po vizuální stránce, tak podle načrtnutých charakteristik.

Sacred fire - postavy

Po stránce vizuálu, tématu, příběhu a postav nemám o zajímavosti a kvalitě těchto složek hry moc pochybností a jsou hlavním důvodem proč píši tento článek. Jediné co mě zatím odrazuje od přímého podpoření hry je samotná hratelnost, která spíš připomíná mix textové hry s animovanými obrázky, vizuální novely a stolního RPG, než regulérní počítačovou hru.

To je dáno hlavně tím, že celé studio Poetic tvoří pouze dva lidé, a do vývoje jsou ještě zapojeni pouze další dva externí spolupracovníci. Ostatně nejlepší představu o hratelnosti si uděláte z následující ukázky, kterou vám představí všichni…dva členové studia.

Hratelnost

 

I přes tento handicap je ale pozoruhodné, jak se jim podařilo zajímavým nápadem a zpracováním upoutat celkem velkou pozornost, dokonce pro namluvení svého traileru získali herce Douga Cockle, který dabuje Geralta v anglické verzi her ze Zaklínačské série. Pochvalně se o projektu také vyjádřil známý Chris Avellone, který hru označil za dramatickou, zábavnou, brutální a nemůže se dočkat až ji vyzkouší.

Pokud vás také zaujala, můžete ji do 15. dubna podpořit přímo na Kickstarteru, v době psaní tohoto článku mají autoři vybranou polovinu potřebné částky a je velká šance, že se jim podaří dotáhnout kampaň do úspěšného konce.

Sacred Fire už také prošla greenlightem na Steamu, takže si přispěvatelé budou moci vyzkoušet první hratelnou ukázku už v létě 2017, dokončení celé hry je naplánováno na jaro 2018.

Subscribe
Žádné upozornění
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

NOVINKY A NÁVODY

Tip na Stable Diffusion 2 – jak generovat kvalitní obrázky

27.11.2022 Návody, Software ,

První dojem z testu nové verze Stable Diffusion 2 nebyl moc přesvědčivý a všechny starší prompty co dobře fungovaly u verze 1,5 generovaly ve verzi 2 hodně špatné výsledky. Po dalším zkoumání jsem vygeneroval jeden obrázek s vodoznakem webu fotobanky Dreamstime.com a bylo celkem jasné, že obrázky tohoto webu byly použity při trénování nového modelu (…)

Návod na instalaci Stable Diffusion 2.0 pro Automatic1111 WebUI

26.11.2022 Návody, Software ,

Firma Stability AI, která se podílí na vývoji Open source projektu Stable Diffusion oznámila 24.11. 2022 vydání nové verze 2.0 tohoto projektu na generování obrázků pomocí AI z textového popisu. Oznámení vyvolalo nejprve velké nadšení u komunity, které ale posléze vystřídaly spíše obavy z některých zásadních změn a omezení u nového modelu, který byl trénován (…)

Stable Diffusion – AI generování obrázků

17.11.2022 Návody, Software ,

Generování obrázků pomocí textu prostřednictvím AI zažívá v tomto roce velký boom, poté co byly široké veřejnosti uvolněny první modely Stable Diffusion, které můžete bezplatně vyzkoušet na různých webech zdarma, ale jestli se začnete tomuto generování věnovat naplno, nejvíce možností dostanete instalací Stable Diffusion na svůj počítač lokálně. Tato instalace je o něco náročnější než (…)

Bohemia Interactive představuje nový engine Enfusion

16.12.2021 Novinky ,

Bohemia Interactive je jediným z velkých českých herních studií, které přežilo od doby vydání prvních větších českých her kolem roku 2000 až do dnešních časů. Na rozdíl od majitelů herních studií stojících za hrami Mafia, Vietcong, Beat Saber a Kingdome Come, její vlastníci naštěstí při první příležitosti neprodali Bohemku do zahraničí. Studio tak nebylo rozpuštěno (…)

0
Would love your thoughts, please comment.x